Algemene voorwaarden

  • Na invullen en versturen van het reserveringsformulier is de reservering pas definitief nadat u een e-mail ter bevestiging van de reservering hebt ontvangen.
  • Reserveringen aangevraagd via het contact formulier worden niet geaccepteerd. Alleen via het reserveringssysteem formulier met alle gevraagde gegevens op de verplichte velden. Contact formulier is alleen voor info of andere van belang zijnde zaken.
  • Indien een reservering geannuleerd wordt binnen 7 dagen voor de gereserveerde datum zonder dat daar van te voren passende en bindende afspraken over gemaakt zijn, zijn we genoodzaakt om €100 in rekening te brengen. Bij sprake van overmacht is coulance uiteraard bespreekbaar.
  • Aanbetaling is niet nodig. Direct na afloop dient het afgesproken bedrag contant voldaan te worden. Een direct te voldoen betaalverzoek of pinnen is ook mogelijk.
  • Voor zakelijke reserveringen wordt er een factuur verstuurd. Betaling via een direct betaalde Tikkie of pin is uiteraard ook mogelijk.
    Facturen dienen binnen onze betaaltermijn van 5 dagen te worden voldaan, hierna zal er automatisch een herinnering worden verstuurd. Op deze herinnering is een betaaltermijn van 2 werkdagen van toepassing. Hierna zal een 2e herinnering worden verzonden echter hier zullen dan €25 administratiekosten in rekening worden gebracht.
  • Bij een reservering van 33 personen of minder wordt er gerekend met een starttarief van €380 exlc voorrijkosten. U krijgt dan vanzelfsprekend automatisch het meest uitgebreide menu A.
    vanaf 35 personen betaald U per persoon en vervalt het start tarief.
    Binnen een straal van 10 km worden €25 voorrijkosten in rekening gebracht. Vanaf 10 km word €1,00 per km retour voorrijkosten in rekening gebracht.
  • Het definitieve aantal personen en menu keuze dient uiterlijk 3 dagen vooraf door U te worden door gegeven . Hierna is het niet meer mogelijk om personen af te melden en zal dus bindend zijn. Personen aanmelden is wel nog mogelijk. Indien er meer personen aanwezig zijn zonder dat deze van te voren zijn door gegeven wat natuurlijk altijd gebeuren kan worden deze mee gerekend.
  • Onze algemene voorwaarden als leverancier kunnen nimmer verworpen worden ten opzichte van inkoopvoorwaarden van de klant.
  • indien een reservering plaatsvind per mail ipv het reserveringsformulier wat in uitzonderingsgevallen voorkomt zal de klant ten allen tijde per mail onze algemene voorwaarden bevestigen voor akkoord.
    Onze algemene voorwaarden zullen ten allen tijde van toepassing zijn en niet andere gemaakte afspraken per whatsapp of welke communicatie dan ook mits anders afgesproken en dan ook per mail bevestigd.
  • Het in te vullen aantal personen op het reserveringsformulier is een ongeveer aantal. Het definitieve aantal en definitieve menu keuze ontvangen we zoals reeds eerder hierboven vermeld uiterlijk 3 dagen van te voren.
  • Wij proberen altijd tijdig aanwezig te zijn zodat we op het afgesproken tijdstip kunnen starten. Echter kan het voorkomen dat we wegens verkeersoorzaken vertraging oplopen. Tuutje van Ruudje kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor evt. vertragingen die van invloed zijn op de starttijd en op de totaalprijs.
  • In de afgesproken prijs wordt rekening gehouden met evt. voorrijkosten zoals omschreven op de Menu pagina.
  • De standaard statijd (duur) is 1 uur tot 40 personen. Vanaf 50 personen 1,5 tot 2 uur, dit wijst zich vanzelf. Bij meer dan 100 personen is het mogelijk om vooraf een statijd (duur) af te spreken.
  • De klant zorgt voor een stroompunt van 220v/16A. Kabel hebben we bij ons.
    Prijsverhoging indien noodzakelijk zullen normaliter altijd in het begin van jaar in januari plaatsvinden. Mocht U uw reservering in het voorgaande jaar gedaan hebben is het nimmer mogelijk om U op de oude prijzen te beroepen, de prijzen die op de datum van reservering op onze site staan vermeld zijn bindend. Het zelfde geld voor eerder gemaakte offertes, ook voor bedrijven.
  • Bij reservering gaat u akkoord met bovenstaande voorwaarden.

We hopen u en uw gasten tot onze tevreden klanten te mogen rekenen en aarzel niet bij eventuele vragen of suggesties contact met ons op te nemen.